Ovesná kaše

A mám tu pro tebe můj druhý příspěvek, původně měl být o dost delší a úplně o něčem jiném, ale tak bych nic nepřidala minimálně další týden. Takže proto je tu aspoň kratičký příspěvek pro lidičky jako ty co si rádi smlsnou.

Už pár let oblibuji ovesnou kaši. Bývá to návalově dokážu ji týden jíst v kuse ne-li dýl a pak na měsíc třeba zmizí. Rozehřeji si pánvičku s Ikei za 30 kč, vysypu na ni půl hrnku drcených vloček z Tesca ty mám nejradši, (klasické nedrcené vločky ani nezkoušejte, je to...  no není to vůbec dobré, letěli nejspíš k křečkovy ať si pošmákne on) zaliji hrnkem mléka a vařím dokud kašička nezměkne. Někdy přidám skořici a třtinový, vanilkový cukr a hrozinky, nebo jiné ovoce. Bylo to moc jednotvárné.

A proto když jsem u Dewii uviděla veganskou verzi této kašičky s mrkví, kterou miluji, bylo rozhodnuto. Druhý den ráno napůl mrkev s vločkami a nakonec do této směsi přivítal ještě pan banán. Byl v lednici a chtěla sem ho vyhodit do koše, nemám ráda ty zhnědlé banány. Ale napadlo mě že se podívám v jakém je stavu a vím že čím hnědší banán tím je víc sladký. Rozšťouchala jsem ho vidličkou a přidala. Do mističky nahoru jsem si nasypala ještě lněné semínko,hrozinky a lžíci medu. A byla to obrovská mňamka. A hlavně bez žádného cukru, až na med který tam vůbec nebyl potřeba, ale dobře to dochutil.



Celý recept

půl hrnečku ovesných drcených vloček
půl hrnečku mrkve
1 hrnek mléka
1 banán
a oříšky semínka na dochucení
med nebo jiný sirup


Nenapadlo by mě, že první příspěvek bude tahle kaše, ani že to bude recept, ale včera večer mě hecl můj první čtenář, nakoplo mě to tak tady je i s archivní foto z mobilu.

Tak ahoj příště, budu se snažit ať je to dřív.

Komentáře

  1. Milá Kláro,
    snad nebudeš fušovat Láďovi Hruškovi do řemesla a budeš se věnovat tomu svému - spisovatelskému :) Abychom si mohli přečíst něco o tobě nebo nějaký tvůj příběh. Ale kaši vyzkouším - když chutná mé oblíbené spisovatelce, třeba bude chutnat i mně :)
    Tvůj první čtenář..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Láďovi Hruškovi snad určitě né :D, ale ráda i vařím

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky