Stop plastovým holítkům

Ahoj, už dva týdny mám konečně doma kovové holítko. 




A asi po dvou týdnech jdu poprvé měnit žiletku. S tou minulou jsem přežila dovolenou a zatím jsem se ani jednou neřízla. Ze začátku jsem se trošku bála, ale je to stejné jako obyčejné holítko, jen to chce dát si trošku pozor na záhyby, protože se hlava holítka nehýbe. To znamená kolena, podpaží a naše intimní partie, ale jde to v pohodě, chce to jen trošku cviku. Zatím mi přijde, že mi po něm tak nezarůstají chloupky, což byl můj velký problém. Proto jsem loni zkusila i cukrovou pastu a byla jsem s ní spokojená, ale letos jsem se rozhodla, že si ji vyrobím, ale zatím se mi to ještě nepodařilo.

Zpět k holítku, stálo mě asi 70 Kč. Nohy si prostě navlhčíš, napěníš, používám cokoli co je po ruce (šampon, sprcháč, tuhý mýdla, cokoliv). A prostě holíš jako běžným holítkem. Osvědčilo se mi dát si vodu do misky a holítko v ní průběžně oplachovat. V koupelně mám docela tmu, takže si radši vezmu misku z vodou na světlo, takhle mi to vyhovuje. Po oholení nohy opláchnu, osuším a namažu kokosovým olejem. Na dovči jsem se hodně mazala i olivovým olejem, který jsem si tam koupila. A bylo to super.

Po samotném procesu holení je tu ještě jedna věc, a to postarání se o holítko po jeho použití. Dá se hezky rozmontovat a opláchnout, pak ho stačí nechat na nějakém plátýnku vysušit a je připraveno k novému použití. Jak už jsem se zmínila, žiletka vydrží ostrá docela dlouho.



Co víc k tomu dodat, další plastová zbytečná věc, je z mé domácnosti pryč.


Komentáře

  1. Ahoj. Dlouho jsem o tomto holítku přemýšlela. Zkoušela jsem i cukrovou pastu, ale já jsem prostě slaboch a za tu bolest mě to nestojí :D ale ty plastové holítka jsou víc jak na dvě věci (na hovno a na nic), neskutečne neekologická věc. Tedy, zrovna brouzdám po netu ať vím kam si pro něho zajít. Děkuji za ujištění, že se moc/vůbec nepořežu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi jasně, zatím jsem měla jen jeden den, co jsem se pořezala snad všude,ale buď jsem spěchala, nebo nevím,možná jsem myslela na něco jiného, ale bylo to fakt jedno holení z mnoha ;)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky