Můj malý zázrak na skvrny, žlučové mýdlo

Žlučové mýdlo


Na žlučové mýdlo jsem narazila asi před rokem a půl. Když jsem se odstěhovala od rodičů a začala bydlet sama. Protože najednou máte nové povinnosti, jako vyprat si prádlo. No a co ty fleky že jo? Tak jsem dlouho pátrala na internetu a vyzkoušela pár produktů, ale žlučovému mýdlu se prostě nic nevyrovná.
Je to ten nejlepší odstraňovač skvrn z oblečení. Ale úplně nejúžasnější je asi na tenisky. Vykašli se na drahé přípravky a kup si tohle mýdlo, v D&M ho mají za dvacku. A vydrží ti i půl roku, ne-li dýl.
A v čem je to kouzlo? V hovězí žluči, která si snadno poradí hlavně s mastnými skvrnami. Pokud ti živočišný původ vadí, tak zvol olivové mýdlo s extraktem z citronu. Ale takový efekt jako žlučové mít nikdy nebude. Krávy kvůli němu neumírají, je to vedlejší produkt živočišné výroby, který by se jinak stejně vyhodil, tak proč ho nezužitkovat.


Našla jsem si tu pro tebe jedny staré, úplně špinavé tenisky s kterýma už se nepočítalo a vyčistila je. Myslela jsem , že už bude zažloutlá celkově ta guma.  A efekt nebude tak viditelný.


Nádhera, nemyslíš? Sice to k těm starým teniskám už moc nejde, ale je to pecka. Boty jsem kartáčem navlhčila a nanesla na ně žlučové mýdlo. Asi po 10 minutách jsem šla své dílo dokončit. Takže jsem znovu použila kartáč a tenisky opláchla. A takhle to dopadlo. Od té doby co jsem na mýdlo narazila doma už žádné špinavé tenisky nemáme. Takže proto tyhle staré.

Používám ho ihned na všechny skvrny, hned zmizí i krev, rez, tráva i víno. Důležité je skvrnu řešit hned a nenechat jí šanci zaschnout. Pak to jde samozřejmě hůř. Ale tohle mýdlo si i s takovými skvrnami poradí. První zkus skvrnu vyčistit, chvíli tomu dej čas a zkus to znovu a pokud ani potom skvrna nepustí.  Tak to dej přes noc namočit do horké vody s nastrouhaným žlučovým mýdlem. A pak teprve druhý den vyper. Myslím, že budeš nadšená, jako já z těchhle starých tenisek.

Budu moc ráda za komentáře, Klára.

Komentáře

Oblíbené příspěvky