Jak to dopadlo s Vánočním stromečkem?

Ozývám se trochu víc opožděně. Ale chci se o tuhle storku podělit. Dopadlo to celkem směšně, ale Vánoce jsme si užily.

Sice ti píšu až teď, ale nechci tě ošidit o tuhle historku. Dva týdny před Vánoci, se můj chlap z práce snad ani nevracel domů. Tolik měly v práci práce. A tak se pro stromeček šlo až 23.12. Když jsem volala na různá místa do podniků lesa Brna, prodej byl už ukončen. Bohužel, tak jsme se vydali do Hornbachu, kde měli mít smrčky v květináči. Ukončený prodej. Dále jsme šly do Bauhausu, kde měly jen úplné obry. Kavkazské jedle samozřejmě. Už to vypadalo že stromeček nebude nikde a že si místo něj koupíme třeba palmu do bytu. :D Taky tu byl nápad koupit pilku a jít do lesa. Což jsem zavrhla. No vydali jsme se do UniHobby a už z dálky jsem viděla nádherné smrčky v květináčích. Ale ta cena!!! 800 za pidi smrček vážně NE! Už jsem si chtěla vyprosit zbytky chvojek, že bych si z nich stromeček vyrobila. Ale nechala jsem to tak. Vedle byl prodej domácí zabijačky ze Slovenska, tak jsme zašly tam na klobásku do kyselice. Prodejce byl vážně šibal, nechápala jsem jak všechno stíhá. Odešly jsme ale s plnou taškou uzeného. :D

Když jsme jely domů nasmáli jsme se, že po třech hodinách pátrání po stromečku, máme místo něj klobásky a špek. Doma jsme si udělaly bramborový salát, který se moc povedl. Znáte to, vánoční jídlo dělá každý jinak a každému chutná jen to jeho. Kousek kapra pro jednoho jsem nesehnala, takže jsme si usmažily filé. Zázrakem se nám podařilo dát dohromady super valašsko-slovensků kyselicu/kapustnicu, která byla vynikající. Oběma nám chutnala. Pro mě byla novinka na vánoční oplatek dát první česnek a až pak med. Najedli jsme se polévky a daly si na hodinku pauzu, protože by jsme jinak asi praskli. Potom jsme si další chod a když došlo na dárky, můj po mě chtěl pastelky. Nechápala jsem. A co z toho vzniklo?


No přece Vánoční stromeček, který jsem si přilepily na ledničku a předaly si dárečky pod ním. :D
Myslím, že příští rok už stromeček shánět nebudeme, ale vymyslíme nějakou alternativu.
Jaké jsi měla Vánoce ty?

Komentáře

Oblíbené příspěvky